
Každý přihlášený zákazník může využívat tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníkovi nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv později.
Přihlášený zákazník může využívat různé služby, které nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:
- Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení. Pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
- Zákaznický košík - Veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.Pokiaľ si zákazník, který se nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
- Adresář - Můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než které uvedete při přihlášení!
- Historie objednávek - Zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.
- Hodnocení produktů - Podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.